KiVa Koulu - KiVa

KiVa Koulu - Tehdään se yhdessä! KiVa Koulu - Tehdään se yhdessä! KiVa Koulun tsempparistipendin saajat on valittu . Tiedoksi kouluille some-kiusaamisen ehkäisyyn liittyvä haastekilpailu . KiVa Koulu jakaa tsempparistipendejä muita kannustaville oppilaille! Lukuvuodelle 2018-2019 uutena KiVa-kouluna rekisteröityvä koulu voi rekisteröityä. Lukuvuodelle 2017-2018 ottamalla yhetyttä KiVa-toimistoon. KiVa-päivät 25.26.8.2017. Projektipäällikkö Tiina Auranen. Rehtori Kalervo Väänänen. Roution koulu Loh.

OVERVIEW

This domain kivakoulu.fi presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have researched seventeen pages within the web page kivakoulu.fi and found three hundred and forty-five websites associating themselves with kivakoulu.fi. There is two social network sites linked to this website.

KIVAKOULU.FI RANKINGS

This domain kivakoulu.fi is seeing a variation amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for kivakoulu.fi

Traffic ranking (by month) for kivakoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for kivakoulu.fi

Anttolan yhtenäiskoulu

Savolaishuumoria Anttolan koululaisille ja koulunsa jo käyneille. Mikkelin teatteri esittää Lyhyt oppimäärä savolaisuudesta -näytöksen tiistaina 19. 2015 klo 18 Anttolan yhtenäiskoulun juhlasalissa. Anttolaan teatteriesityksen tuottaa Anttolan Maa- ja kotitalousseuran kotiseutujaosto. Anttolan koululaisille tarjotaan vapaapääsy esitykseen, aikuisille liput maksavat 10 euroa. Lippuja myydään ovelta, käteismaksu. Esityksen kesto on noin 50 minuuttia.

Opetuksen blogit

Growing Together - Vasaramäki and Chepyuan Primary.

Schola Europaea Luxembourg I Kirchberg

Medical, social and psychological service. ACTUALITÉS - NEWS - NEUIGKEITEN. The European School Luxembourg 1 has raised its alert state to YELLOW. Special measures are now implemented in order to guarantee the security of the school. Visits are now authorized only upon appointment. When you visit us, we ask you to follow the instructions of the security guards. The security guards are allowed to control the contents of bags. We thank you for your understanding.

Open huoneessa

Mietteitä opettamisesta, oppimisesta, tästä ajasta. Aloitan maanantaina työt kolmen kuukauden tauon jälkeen. Mennyt vuosi oli yksi tähän astisen elämäni raskaimmista ja vaikka kannan sisälläni edelleen valtavasti surua ja murheita, tunnen itseni leväänneksi ja valmiiksi aloittamaan työt. Katse on nyt kohdistettu uuteen kevääseen! Toiveikasta ja antoisaa uutta vuotta! Kieli ja kirjallisuus -opetusblogi.

Hiirolan koulu In Memoriam

Joo kaikki Hyvä loppuu aikanaan. Hiirolan koulu on nyt sitten pala Kansakunnan historiaa. ellei aivan Ihmeitä vielä tapahdu! Oppilaat pääsevät onnekseen homevapaaseen kouluun oppimaan. No vaikka koulu lakkautettiin, niin Hiirolan kylä on edelleen voimissaan! Ja toivottavasti pysyykin myös aina Maailman Tappiin asti! Blogipäivitykset lakkaavat tähän, ellei jollakin ole vielä lisättävää Hiirolan koulun historiaan.

WHAT DOES KIVAKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kivakoulu.fi Mobile Screenshot of kivakoulu.fi Tablet Screenshot of kivakoulu.fi

KIVAKOULU.FI HOST

We caught that a single page on kivakoulu.fi took six hundred and forty-four milliseconds to stream. We could not find a SSL certificate, so therefore I consider kivakoulu.fi not secure.
130.232.252.17

SERVER OPERATING SYSTEM

I discovered that kivakoulu.fi is utilizing the Apache/2.4.12 (Red Hat) OpenSSL/1.0.1e-fips server.

KiVa Koulu - KiVa

DESCRIPTION

CONTENT

This domain has the following on the site, "KiVa Koulu - Tehdään se yhdessä! KiVa Koulu - Tehdään se yhdessä! KiVa Koulun tsempparistipendin saajat on valittu." Our analyzers observed that the web page also said " Tiedoksi kouluille some-kiusaamisen ehkäisyyn liittyvä haastekilpailu ." The Website also stated " KiVa Koulu jakaa tsempparistipendejä muita kannustaville oppilaille! Lukuvuodelle 2018-2019 uutena KiVa-kouluna rekisteröityvä koulu voi rekisteröityä. Lukuvuodelle 2017-2018 ottamalla yhetyttä KiVa-toimistoon."

MORE WEB PAGES

Kristys Blog as a Kiva Fellow Just another WordPress.com weblog

Despite the hot sun, we had a great time dressing up in traditional Cameroonian clothes, known as kabas, and marching in the parade with GHAPE borrowers.

kivakuva-pisarapilvi

Monday, 10 November 2014. Monday, 20 October 2014.

Kivala-X3s blog - Lair du paradis est celui qui souffle entre les oreilles dun cheval. - Skyrock.com

Nous a quitte le 03. Subscribe to my blog! La prochaine fois que vous entendrez ce ne sont que des chevaux.

Kiva Landscape

Landscape design for exceptional outdoor living. Create an ideal setting for your life. Entertain, play or just relax outside. Lines and materials define spaces for fulfilling outdoor living. Blending house architecture with landscape style. Enjoying a lifestyle in a natural context. KIVA Wins Two Awards of Excellence.